sobota, 30 kwietnia 2016

Filmowa relacja z Międzynarodowego Dnia Tańca

Jestem ... zmęczona ? szczęśliwa? a może po prostu ... już jest po imprezie. To niesamowite jacy wspaniali ludzie mnie otaczają. Dokładnie 1 kwietnia, na Prima Aprilis, zapukałam do drzwi Pani Dyrektor, a dzisiaj jest już po, a jeszcze wcześniej dużo rozmawiałam z niesamowitymi ludźmi, którzy mnie zainspirowali do działania i podjęcia takiego szalonego zadania. Przyznam się że miałam ogromne opory, ale dzisiaj jestem szczęśliwa.. Brak mi słów żeby opisać wszystkie uczucia jakich doznałam w czasie organizacji tego wydarzenia, lecz między nimi na pewno gościł strach że... coś wyjdzie nie tak. NIE wyszło NIE TAK a wręcz było W S P A N I A L E.

Jest już gotowy film, choć nie jest to jeszcze wersja ostateczna, ale najlepsza bo G O R Ą C A

Najlepiej oglądać TUTAJ https://youtu.be/t0k_lOlSobM




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz