wtorek, 22 marca 2016

Programowanie? Ależ to proste!

Kolejne doświadczenie.

Ależ ten czas pędzi. Dopiero zaczynałam zajęcia z Lego, a teraz programuję komputery!
Jeszcze nie tak dawno nie lubiłam komputerów. To takie bezduszne urządzenia, które często się zawieszają i sprawiają inne problemy. Aż któregoś dnia pojechałam na szkolenie z programowania "Scratch" w ramach projektu "Mistrzowie Kodowania"  i ... zmieniłam zdanie. To bardzo ciekawe!
Bardzo spodobała mi się możliwość samodzielnego programowania postaci, animacji czy prostych gier.  
Po tym szkoleniu postanowiłam nauczyć moje świetlicowe dzieci tej bardzo ciekawej umiejętności. Ucieszyłam się kiedy Pani dyrektor wyraziła zgodę, abym mogła takie zajęcia prowadzić w czasie moich godzin świetlicowych.
Mam malutką nadzieję, że wielu z nich zostanie "MISTRZAMI PROGRAMOWANIA".





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz